Nowy koszyk 0 PLN

Serwis Integart – Zmieniamy się dla Państwa! Zmieniamy się na lepsze!

Serwis Integart – Zmieniamy się dla Państwa! Zmieniamy się na lepsze!

Serwis 2.0 – cele…

Priorytetem Integart jest kompleksowa i dopasowana do potrzeb Klientów oferta usług serwisowych oparta o wyodrębnioną strukturę zespołu serwisowego, sprawne planowanie oraz koordynację działań, których głównym celem jest skuteczność, gwarantująca Państwa zadowolenie!

Właśnie z tego powodu, aby sprostać Państwa oczekiwaniom, poprawić jakość w zakresie obsługi posprzedażowej oraz serwisowej uruchomiliśmy w dniu 10 października br. Projekt – Serwis 2.0.

 

Zmieniamy się dla Państwa, zmieniamy się na lepsze, działając w oparciu o nasze motto: „ Naszą misją jest zapewnienie kompleksowych usług serwisowych o najwyższej jakości i w możliwie najkrótszym czasie”. https://www.google.pl

Głównym celem Projektu Serwis 2.0 jest sprawna identyfikacja i zdiagnozowanie problemu oraz jak najszybsze zrealizowanie zgłoszenia serwisowego, które może być zrealizowane na terenie całego kraju. 

Nasz Zespół Serwisowy to…

Zespół wyspecjalizowanych i certyfikowanych serwisantów, ludzi pogodnych i uśmiechniętych, dla których rozwiązywanie Państwa problemów jest już nie tylko pracą, ale i pasją. Nasi serwisanci, regularnie biorą udział w szkoleniach, które mają na celu nie tylko udoskonalanie umiejętności, ale także przyswajanie wiedzy z dziedziny najnowszych urządzeń oraz podlegają regularnej ocenie i certyfikacji kompetencji. Nad ich pracą i przebiegiem usuwania awarii i realizacji zgłoszeń czuwają nasi koordynatorzy. Są dostępni do Państwa dyspozycji poprzez kanał wsparcia telefonicznego oraz Internet.

Wizerunek…

Zmieniamy także wizerunek Serwisu Integart. Wraz z rozpoczęciem Projektu, Zespół Serwis Integart będzie w komunikacji z Państwem posługiwał się swoim znakiem:

Komunikacja…

Sprawna komunikacja determinuje sprawny i skuteczny serwis. Aby usprawnić komunikację i przyspieszyć kontakt serwisanta z Państwem uruchomiliśmy:

Portal serwisowy Integart www.serwis.integart.com.pl umożliwia sprawną wymianę informacji między naszymi koordynatorami serwisowymi, a Państwa firmą. Ale to nie wszystko! To tutaj znajdziecie Państwo wszystkie niezbędne informacje dotyczące naszej oferty serwisowej, przebiegu całego procesu serwisowego, filmy instruktażowe, a także sprawdzicie status gwarancji swojego urządzenia.

Co serwisujemy?

Mobilny serwis Integart, który świadczony jest na terenie całego kraju obejmuje obok napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych także kompleksowe wdrażanie technologii, instalacje oraz międzyokresowe przeglądy maszyn i urządzeń. Ofertujemy certyfikowane szkolenia techniczno-technologiczne oraz pomagamy podczas wdrażania narzędzi wspierających prace operatorów maszyn. Służymy wsparciem przy doborze maszyn drukujących, ploterów tnących i pozostałych maszyn tzw. komplementarnych, przeznaczonych do post-finishingu.

Prosimy pamiętać, że w celu złożenia Zgłoszenia Serwisowego, mają Państwo możliwość:

  • wysłać Formularz Zgłoszeniowy dostępny na stronie  www.serwis.integart.com.pl
  • lub zadzwonić pod numer ww. infolinii HOT LINE 723-23-22-33.

To Państwo decydujecie z której formy kontaktu i komunikacji skorzystacie. Sprawdźcie nas! Czy zmieniliśmy się na lepsze?