Kampania SUCCESS STORY WITH HP LATEX realizowana jest w ramach projektu promocyjno-edukacyjnego, przeznaczonego dla segmentu maszyn HP Latex z serii 300. Promocja dotyczy rekomendowanej przez Integart Sp. z o.o. technologii druku wielkoformatowego HP LATEX, na której zakup decydują się firmy z branży reklamowej, produkcji wnętrzarskiej i wszelkie inne podmioty, gdzie zastosowanie ma druk cyfrowy wielkoformatowy. Walor edukacyjny dotyczyć będzie prezentacji „Case Study Success Story” – zagadnień dotyczących druku, technologii, eksploatacji, profilowania itd. Dodatkowo kampania będzie prezentować opinie klientów końcowych, którzy są największymi beneficjentami zmian, jakie niesie ze sobą nowa technologia HP Latex.
http://www.signs.pl/search.php?type=cykle&c_id=10
Zachęcamy do poznania bliżej firm, które podjęły nowe wyzwania z HP Latex. Kampanii patronuje Portal Polskiej Reklamy Wizualnej www.signs.pl
część 1. ZENIT Agencja Reklamy z Tczewa „HP LATEX 360 to przełom, który wprowadza wiele innowacyjnych rozwiązań w zakresie technologii druku cyfrowego.." - mówi Krzysztof Woźnica
http://www.integart.com.pl/file/uploads/pdf/zenit_-_piersza_360_net.pdf
część 2. CAR-Folie z Krakowa "Wiodąca w branży LFP wydajność atramentów HP Latex zapewniająca wiele korzyści profesjonalistom Car-Wrap."
http://www.integart.com.pl/file/uploads/pdf/car_folie_success_st_net.pdf
część 3. G&G Studio z Warszawy "Podróż po najlepszych rozwiązaniach w reklamie z technologią HP LATEX"
część 4. CLEVAIR z Warszawy "Technologia HP Latex i figury dmuchane: balony, bramy, namioty"
http://www.integart.tv/success-story-with-hp-latex-clevair/
część 5. Azpro (USA) "Azpro potentatem dzięki HP Latex i HP Scitex"
http://www.integart.tv/azpro-potentatem-dzieki-hp-latex-i-hp-scitex/